Skrivet: / Foto - Djur

En dag i fårhagen

Jojja
                                      
 Tilde
 
Jojje
 
Torsdagen 26/6 hade jag nöjet att följa med att filma och fota tre härliga border collies. Pojkvännens föräldrar och morföräldrar driver Måsarps kennel sedan över 40 år tillbaka. Dessa hundar har en charm som inte går att beskriva och man ser lyckan och drivet i hela deras kropp när de får valla och arbeta med huvudet. Är du, eller någon annan, sugen på en aktiv hund från en bra uppffödning har de just nu valpar till salu!
 
Pappa till valparna är Jojje här ovanför. Annons på blocket hittar du här.
 
 



Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Louise Haugen
Jag är en gó & glá tjej på 20 höstar som älskar att dela med mig av min vardag i fotoformat. Att djuren är en stor del av mitt liv går knappast att undgå.
Till vänster om mina inlägg hittar du olika "följa-knappar" och nedan ser du mina senaste IG-bilder. Du får gärna maila eller kommentera. Annars är det bara att bläddra vidare neråt eller i kategorierna. Kram!