Skrivet: / Foto

MER, MER, MER!

Åhåhå.. Precis NU (för runt 10 minuter sen) beställde jag ett stativ till min älskade systemklump. Se där, så rök la pengarna, men fett värt det. Ett Manfrotto 055 XPROB ihop med en snabbplatta att klicka fast kameran på. Man vill bara ha mer av allt när man klickar vidare på alla hemsidor, men en sak får räcka för den här gången. Förväntansfull är väl det minsta man kan säga om mig nu, som jag spanat!
 
Mina föräldrar vet inte om det, höhö /Rebellen
 
 
 
 



Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Louise Haugen
Jag är en gó & glá tjej på 20 höstar som älskar att dela med mig av min vardag i fotoformat. Att djuren är en stor del av mitt liv går knappast att undgå.
Till vänster om mina inlägg hittar du olika "följa-knappar" och nedan ser du mina senaste IG-bilder. Du får gärna maila eller kommentera. Annars är det bara att bläddra vidare neråt eller i kategorierna. Kram!